Blogorama - The Blog Directory

Monday, 9 February 2015

Bielenda Kuracja Parafinowa Ręce Krem na dzień. Recenzja.


Witam serdecznie,

dzis chcialabym zrecenzowac krem do rak Bielendy Kuracja Parafinowa Rece Krem na dzien. Krem jest bardzo dobry i moge go wszystkim polecic.

Jednak prawde mowiac, to bardzo mi zalezalo na zakupie kremu parafinowego do stop z tej serii. Niestety nigdzie nie moglam go dostac, wiec koniec koncow zadowolilam sie kremem parafinowym do rak, ktory byl dostepny w kazdym Rossmanie:). Mozna powiedziec, ze krem Bielenda Kuracja Parafinowa Ręce Krem na dzień zrekompensowal mi brak kremu do stop:).


Bielenda-Kuracja-Parafinowa-Ręce-Krem-na-dzień-w-mojej-dloni
Bielenda Kuracja Parafinowa Ręce Krem na dzień 

Na opakowaniu mozna przeczytac, ze krem jest przeznaczony do szorstkiej i suchej skory dloni. Ma za zadanie poprawic kondycje paznokci i zapobiec ich kruchosci. Zawarta w kremie parafina ma dzialanie natluszczajace i rozgrzewajace skore. Powinna rowniez  wspomoc wchlanianie substancji aktywnych. 

Bielenda-Kuracja-Parafinowa-Ręce-Krem-na-dzień-w-mojej-dloni-z-roza
Bielenda Kuracja Parafinowa krem do rak
Dodatkowo krem zawiera D-panthenol (witamine B5), ktora nawilza i wspomaga regeneracje naskorka. Witaminy E i F rozjasniaja przebarwienia i uelastyczniaja.
Krem zawiera podobno olej ze slodkich migdalow, ktory zmiekcza, wygladza i odzywia dlonie. I tu mamy niespodzianke, gdyz ponizej na opakowaniu w sekcji: ingredients nie ma informacji o oleju ze slodkich migdalow (sweet almond oil). W skladzie jest soybean oil, czyli olej sojowy.

Bielenda-Kuracja-Parafinowa-Ręce-Krem-na-dzień-w-mojej-dloni-sklad
Bielenda Kuracja parafinowa krem do rak

Zastanawiam sie  jak producent mogl dopuscic do takiej gafy?  Wniosek jest taki, ze najlepiej samemu czytac sklady kosmetykow i porownywac je z opisami produktow.

Plusy kremu:

  • nawilza skore
  • wygladza skore
  • nieco ja napina
  • rozgrzewa dlonie
  • natluszcza
  • zmiekcza
  • dosc szybko sie wchlania
  • ladnie pachnie
  • latwo dostepny
  • wydajny
  • przystepna cena
Minusy:
  • dezinformacja co do skladu kremu
Kosmetyk ma mozna powiedziec idealna konsystencje, nie za plynna, nie za gesta, dzieki czemu bardzo latwo sie rozprowadza. Krem jest zamkniety w tubie 75 ml. 



Po uzyciu kremu nawilzenie i natluszczenie skory dloni utrzymuje sie nawet po myciu rak. Regularne stosowanie kremu bardzo pozytywnie wplywa na wyglad dloni. Przeciwdziala wysuszeniu i pierzchnieciu skory. Sucha skora ladnie sie  regeneruje. Bielenda Kuracja Parafinowa Ręce Krem na dzień, to krem, ktory moge polecic kazdemu.

Dziekuje za uwage i pozdrawiam

Joanna


2 comments:

  1. moja mama ma często bardzo przesuszone dłonie i używała tego kremu i całkiem fajnie się u niej sprawdzał, a mi nie za bardzo przypadł do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie, ze krem pomogl Twojej mamie:). Szkoda, ze u Ciebie sie nie sprawdzil. Moze jest za ciezki/tlusty dla Twojej skory?

      Delete